- OPPIMISVAIKEUKSIEN ARVIOINTI JA TUKEMINEN SUOMENRUOTSALAISISSA KOULUISSA JA PÄIVÄKODEISSA
- OMIS – OPPIMISVAIKEUDET JA LAPSEN OMA KOKEMUS (2011-2013)
- NÄHDYN JA KUULLUN PUHEEN HAVAITSEMINEN
- MOTIVOIMAA
- POLKUJA LÄPÄISYN TEHOSTAMISEEN
- MONIMAT – MONIKULTTUURINEN MATEMATIIKKA
- LAAJA-ALAISET OPPIMISVAIKEUDET: TIEDON LEVITTÄMINEN JA KUNTOUTUSMENETELMIEN KEHITTÄMINEN
- TOMERA – TOIMINNANOHJAUKSEN JA ITSESÄÄTELYN KEHITYKSEN TUKEMINEN PÄIVÄHOIDOSSA
- LUKEMISVAIKEUKSIEN ENNALTAEHKÄISYN JA KUNTOUTUKSEN MENETELMIEN KEHITTÄMINEN – TIETOKONEPELEILLÄ SUJUVAKSI LUKIJAKSI
- PROKOULU
- OPPIMISVAIKEUDET AIKUISENA
- SELDI
- POLKUJA 3
- MUKAAN – LIIKUN, OPIN, OSALLISTUN
- TYÖRAUHA KAIKILLE HANKE
- TARKKAAVUUSONGELMAISTEN OPPILAIDEN TUKEMINEN ALAKOULUN YLEISOPETUKSESSA
- MAAHANMUUTTAJIEN LUKEMAAN OPPIMINEN
- LUKIMAT-HANKE
- LUKEMISSUJUVUUDEN KEHITYKSEN TUKEMINEN KOULUIÄSSÄ
- AFRIKKALAISLASTEN ÄIDINKIELELLÄÄN LUKEMAAN OPPIMISEN TURVAAMINEN – LAAJEMMAN HANKKEEN VALMISTELU (SWAHI)
- EU ACP EDULINK -OHJELMA
- GRAPHOLEARN (GL) -DIPLOMIKOULUTUS
- Digital plattform för svenskspråkiga utvärderingsuppgifter
- DYSGEBRA