Lukuteatteri motivoi oppilaita lukemaan mielekkäällä tavalla
Oppimista tapahtuu melkein vahingossa Tutkimuksen mukaan lukuteatteritoiminta äidinkielen erityisopetuksen muotona kohentaa niin lukusujuvuutta kuin -motivaatiotakin. Samalla kehittyvät myös oppilaan esiintymistaidot ja usko omaan pystyvyyteen lukijana ja esiintyjänä. Niilo Mäki Instituutissa toteutetun tutkimuksen mukaan lukuteatteritoimintaan osallistuneet hitaasti lukevat 3.–4.-luokkalaiset oppilaat kehittyivät yhtä paljon lukemisessa kuin koulun tukea saaneet oppilaat. Tulosten perusteella pienryhmätoimintana toteutettavaa lukuteatteria voidaan suositella … Jatka artikkelin Lukuteatteri motivoi oppilaita lukemaan mielekkäällä tavalla lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen